پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5001
-
الف
+

نخستین نقش طنز لعیا زنگنه

لعیا زنگنه از نخستین تجربه خود در ایفای نقش طنز می‌گوید

لعیا زنگنه بازیگر سریال نوروزی «کامیون» درباره نقش خود در این مجموعه صحبت کرد. 
به گزارش آی‌فیلم به نقل از تسنیم،  مجموعه «کامیون» به کارگردانی مسعود اطیابی یکی از سریال‌های نوروز ۱۳۹۹ است که هرشب ساعت ۲۱ برای مخاطبان از شبکه دو سیما پخش می‌شود. داستان این سریال روایت زندگی سه جوان دانشجوست که سرمایه خود را از دست داده و با صاحب‌خانه خود به مشکل برخوردند. یکی از بازیگران اصلی این مجموعه بهنام شرفی از بازیگران فعال در عرصه تئاتر است.
لعیا زنگنه نام آشنایی است و کارنامه‌ای مملو از سریال‌های رئال و فیلم‌های سینمایی دارد. «در پناه تو» سریالی است که برای همیشه در تاریخ تلویزیون ماندگار شده است. این بازیگر درباره حضورش به عنوان اولین طنز دوران کاری‌اش، گفت: نقش «شیرین افروز» را بازی می‌کنم که با همسرش لجبازی‌ می‌کند و در موقعیت‌های طنز قرار می‌گیرد؛ کاری که اولین بار در دوران کاری‌ام اتفاق افتاده است. 
زنگنه در حالی از روزهای کرونایی و فیلمبرداری سریال «کامیون» می‌گوید که بسیاری معتقدند باید جلوی فیلمبرداری سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی گرفته شود اما او اعتقاد دارد که  از هیچ تلاش و کوششی برای خوب کردن حال مردم نباید دریغ کرد؛ چون تلویزیون متعلق به مردم است.  از صمیم قلب می‌گویم ما تمام کارهایی که در توان یک انسان را انجام می‌دهیم بقیه را به خدا می‌سپاریم.  تنها انگیزه‌مان این است که یک مقداری هم شده، حال مردم را خوب کنیم و به این واسطه حال خودمان هم خوب شود. 
لعیا زنگنه در سریال «کامیون» نقش شیرین‌افروز همسر مهدی هاشمی را ایفا می‌کند که با او اختلاف سلیقه دارد و موقعیت‌های طنزی فراهم می‌شود. 
«کامیون» سریال نوروزی شبکه ۲ سیما است که با بازی مهدی هاشمی، لعیا زنگنه، جهانبخش سلطانی، بیتا سحرخیز، سپندامیرسلیمانی، نادر سلیمانی،علی عامل هاشمی، بهنام شرفی، هادی مرتضی زاده، ماهان عبدی، کامیاب دانشپور از ابتدا تا پایان فروردین ۱۳۹۹ پخش خواهد شد.
گفتنی است، تصویربرداری «کامیون» همچنان ادامه دارد.
م ه / ا ز

نظر شما
ارسال نظر